خدمات چرم مشهد

 

«چرم مشهد» فقط به فروش محصولات خود فکر نمی‌کند، بلکه مخاطبانش را تا زمانی که محصولات این برند را به تن دارند همراهی می‌کند. بر این اساس، شما وقتی یک محصول «چرم مشهد» را خریداری می‌کنید، عضو باشگاه مشتریان آن می‌شوید، از گارانتی محصول استفاده می‌کنید و هر زمانی که محصول دچار مشکل شد، آن را تحویل این مجموعه داده و مانند روز اول تحویل می‌گیرید.

 

باشگاه مشتریان؛ مزایای بی‌شمار

با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بهتر و عمیق‌تر با مشتریان، باشگاه مشتریان «چرم مشهد» شکل گرفت تا مخاطبان این برند به‌ شیوه‌های متنوع بتوانند از مزایای مختلف و بی‌شمار آن استفاده کنند. وقتی شما برای اولین‌بار به‌صورت حضوری از «چرم مشهد» خرید می‌کنید، در صورت داشتن شرایط، در یکی از چهار گروه کلاسیک، برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماس قرار گرفته و به مدت یک‌ سال عضو باشگاه مشتریان می‌شوید. پس از عضویت، می‌توانید تا 2 کارت بانکی دیگر را نیز در پروفایل خود ثبت کنید و در خریدهای بعدی با هر کدام از این 3 کارت ثبت‌شده از مزایای عضویت در باشگاه مشتریان بهره‌مند شوید. بنابراین، کارت‌های بانکی که توسط شما در پروفایل شخصی‌تان معرفی می‌شود، به‌منزله کارت عضویت در باشگاه مشتریان «چرم مشهد» است.

 اعضای باشگاه مشتریان بر حسب میزان خرید یک سال اخیر در چهار گروه زیر قرار می گیرند:
کلاسیک: بین 1.000.000 تا 30.000.000 ریال

برنز: بین 30.000.000 تا 80.000.000 ریال

نقره ای: بین 80.000.000 تا 150.000.000 ریال

طلایی: بین 150.000.000 تا 500.000.000 ریال

الماس: بالاتر از 500.000.000

عضویت مشتری در باشگاه مشتریان از لحظه خرید به مدت یکسال معتبر می باشد.

ضروری است جهت باقی ماندن در گروه تعریف شده، مشتری در بازه زمانی یکساله عضویت، حداقل خریدی معادل مبالغ ذکر شده از فروشگاههای چرم مشهد انجام دهد:

برنز: 10.000.000 ریال

نقره ای: 30.000.000 ریال

طلایی: 50.000.000 ریال

در صورت عدم خرید حداقل در بازه یکساله عضویت، عضویت مشتری به یک گروه پایین تر انتقال می یابد. ( به استثناء گروه کلاسیک که در صورت عدم خرید نیز عضویت مشتری لغو نخواهد شد)

هم چنین از هر زمان که مجموع خرید یکساله مشتری در بازه بعدی قرار بگیرد، عضویت جدید در گروه بالاتر برای وی فعال خواهد شد.

عضویت در هر گروه نیز شامل مزایای زیر می‌شود:

کلاسیک: دسترسی به اطلاعات کامل خریدها از طریق پروفایل شخصی، دریافت پیامک حراج و شرکت در قرعه‌کشی ماهانه*.

برنزی: دسترسی به اطلاعات کامل خریدها از طریق پروفایل شخصی، دریافت پیامک حراج، شرکت در قرعه‌کشی ماهانه و 5 درصد تخفیف.

نقره‌ای: دسترسی به اطلاعات کامل خریدها از طریق پروفایل شخصی، دریافت پیامک حراج، شرکت در قرعه‌کشی ماهانه، 10 درصد تخفیف، دریافت پیامک تبریک تولد و هدیه سه میلیون ریالی جهت خرید به مبلغ حداقل 10 میلیون ریال.

طلایی: دسترسی به اطلاعات کامل خریدها از طریق پروفایل شخصی، دریافت پیامک حراج، شرکت در قرعه‌کشی ماهانه، 15 درصد تخفیف، دریافت پیامک تبریک تولد و هدیه پنج میلیون ریالی جهت خرید به مبلغ حداقل یک میلیون و پانصد هزار ریال و شرکت در جشن‌ها و مراسم خاص مانند انتخاب مدل.

الماس:دسترسی به اطلاعات کامل خریدها از طریق پروفایل شخصی، دریافت پیامک حراج، شرکت در قرعه کشی ماهانه، 20 درصد تخفیف، دریافت پیامک تبریک تولد و هدیه هفت میلیون ریالی جهت خرید به مبلغ حداقل دو میلیون ریال و شرکت در جشن ها و مراسم خاص مانند انتخاب مدل.

*قرعه کشی ماهانه چرم مشهد شامل حواله های چرم مشهد با مبالغ متفاوت است.

 

 

 

 

گارانتی؛ یک‌سال با خیال راحت

برای اینکه خیال‌تان از خرید محصولات «چرم مشهد» راحت باشد، تمامی محصولات این برند، به‌غیر از کفش، به مدت یک‌سال گارانتی می‌شوند. بنابراین، تا یک‌سال پس از خرید، در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص، می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات گارانتی استفاده کنید. هم چنین بعد از خرید کفش چرمی و درصورت بروز مشکلی که به تشخیص کارشناس چرم مشهد دارای نقص فنی می باشد نیز حتما خدماتی صورت میگیرد. این ایرادات ممکن است در زیره کفش، چرم کفش و یا قالب آن باشد.

 

خدمات 4 ساله؛ یار ماندگار

تمامی مشتریان «چرم مشهد» می‌توانند از خدمات 4 ساله محصولات این برند استفاده کنند. بر این اساس، پس از اتمام گارانتی یک‌ساله، در صورت بروز مشکل در محصول، شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک تا 4 سال، از خدمات پس از فروش «چرم مشهد» خیلی سریع و ساده استفاده کنید. فقط کافی است به نزدیک ترین شعبه در شهر خود مراجعه کرده و محصول را تحویل دهید. همکاران ما آن را از شما تحویل گرفته و به کارخانه چرم مشهد واقع در شهرک صنعتی چرم شهر ارسال می کنند تا تعمیرات صورت گید.

 

اختصاصی برای شما

خیلی‌ها دوست دارند مدل و طرح مورد نظر خود را داشته باشند و ترجیح می‌دهند این مدل و طرح توسط برندی مانند «چرم مشهد » تولید شود. این خدمت به‌زودی در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود و مشتریان می‌توانند به‌صورت اختصاصی و سفارشی‌دوزی‌شده محصولات «چرم مشهد » را در کمد لباس خود داشته باشند. هم چنین نام مشتری بر روی این محصولات سفارشی درج خواهد شد.

 

رنگ‌ها و چرم‌ها

«چرم مشهد» برای زمستان امسال، پیشنهادهای جذاب و متنوعی دارد. امسال «چرم مشهد» محصولاتی را به بازار عرضه کرده که در عین اینکه هر کدام به‌تنهایی زیبا و خاص‌اند، در کنار هم به مجموعه‌ای چشم‌نواز شکل داده‌اند. به همین دلیل، وقتی شما وارد فروشگاه‌های «چرم مشهد» می‌شوید، می‌توانید از میان محصولات گوناگون در رنگ‌های مختلف، از کیف و کفش گرفته تا پالتو و کاپشن، ست مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در ادامه شما را با 4 ست پیشنهادی «چرم مشهد» برای زمستان امسال آشنا می‌کنیم. یادتان نرود؛ این ست‌ها تنها بخش کوچکی از مجموعه زمستانه «چرم مشهد» هستند. برای دیدن محصولات مختلف و متفاوت این برند، حتما به فروشگاه‌های آن سر بزنید.

مدرن و چشم‌نواز

اولین ترکیب پیشنهادی ما یک کت کوتاه زنانه از چرم گوسفندی و یک کوله بزرگ از جنس چرم شرانک گاوی است. دو قطعه سیاه‌رنگ ترکیبی زیبا و بسیار مدرن را در کنار هم ایجاد کرده‌اند. داخل کت از تکنولوژی ترموفیوز استفاده شده که باعث گرمای بیشتر می‌شود و دکمه‌های پرسی، زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند. همچنین کوله فضاهای تفکیک‌شده و جاداری دارد و یک فضای اختصاصی در آن برای یک لپ‌تاپ 14 اینچی طراحی شده است. وزن سَبُک این کوله باعث می‌شود حمل آن راحت بوده و شما بدون نیاز به تحمل وزن بالا می‌توانید از آن در فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید. به دلیل طراحی‌ مدرن، ترکیب این کت و کوله چرمی با لباس‌های اسپورت مانند جین بسیار تماشایی و خاص می‌شود.

رنگ‌های بی‌پایان

در این‌جا دو ست مردانه و زنانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم که در هر دو از چرم‌های رنگی استفاده شده است. از یک سو، یک مانتوی زنانه رسمی به رنگ کالباسی از جنس چرم گوسفندی را می‌بینیم که در ترکیب با لباس‌های تیره، جلوه خاص و زیبایی پیدا کرده است. یک کیف حمایل از جنس چرم شرانک گاوی و یک بوت بسیار خاص با زیره انعطاف‌پذیر و بادوام یک ترکیب زنانه مدرن و شیک را پدید آورده‌اند. از سوی دیگر، کاپشن مردانه از جنس چرم گوسفندی با یقه شکاری و کفش از جنس چرم گاوی و یک زیره بادوام و بسیار منعطف به ست پیشنهادی مردانه ما، حال‌وهوایی منحصر‌به‌فرد داده است. از کمربند زیبای این ست نیز غافل نشوید.برای خرید کمربند روی این لینک کلیک کنید.

یک ترکیب ماندگار

ترکیب رنگ‌های تیره با کیف و کفش قرمزرنگ ست‌ پیشنهادی ما را دارای تضاد خاصی کرده است. مانتوی زنانه رسمی از جنس چرم گوسفندی با دکمه‌های جذاب در ترکیب با دستکش بسیار لطیف از جنس چرم بره و همچنین کوله کوچک و نیم‌بوت که هر دو از چرم گاوی ساخته‌ شده‌اند و به رنگ قرمزند، به هر بانویی وقار و زیبایی می‌دهند. از سوی دیگر، کاپشن و کفش مردانه سیاه‌رنگ، هر دو از جنس چرم گوسفندی، در تلفیق با شلوار و بلوز تیره، همه آن‌ چیزی است که یک مرد شیک‌پوش و مدرن به آن نیاز دارد. به‌طور کلی، ست کردن رنگ‌های تیره با عناصر کوچک قرمزرنگ مانند کیف و کفش، ترکیبی است که در هر زمان و مکانی زیبا و خاص به نظر می‌رسد. برای خرید کفش چرمی مردانه حتما به فروشگاه ایترنتی ما سر بزنید.

یک پیشنهاد همه‌پسند

شاید هر فردی سلیقه خاص خود را داشته باشد، اما کمتر کسی پیدا می‌شود که ست بالا را دوست نداشته باشد؛ ستی که می‌توان از آن در فضاهای رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کرد. ترکیب دو قطعه سیاه‌رنگ با پس‌زمینه روشن، حال‌وهوای این ست را بسیار شیک و متفاوت کرده است. پالتوی چرمی زنانه بالا که از جنس چرم گوسفندی تولید شده، با کمربند بسته می‌شود و این موضوع باعث می‌شود هر فردی بتواند تنظیم مورد نظر خود را داشته باشد. همچنین کیف چرمی شب موجود در این ست که بسیار سَبُک و جنس آن از چرم گاوی است، در کنار پالتو به‌خوبی به چشم می‌آید و ترکیب شما را ایده‌آل و منحصربه‌فرد می‌کند. سَبُکی کیف حمل آن را راحت کرده و هم در دست و هم بر روی شانه قابل استفاده است.